Katja Kohvakka

Heippa

Olen Katja Kohvakka 45 vuotta ja työskentelen Osuuskauppa SuurSavolla myyjänä toimipaikka Sale Otava. Perheeni koostuu kolmesta lapsesta joista kaksi jo muuttanut omilleen sekä aviomiehestä ja koirasta. Asunut olen Lehmuskylässä kohta 20 vuotta.Minulle tärkeitä asioita ovat yhdenvertaisuus, tasa-arvo ja yhteistyö. Paljon on kunta joutunut tekemään kipeitä päätöksiä jossa ovat kärsineet lapset ja varhaisnuoret. Kouluja on lakkautettu, päiväkoteja yhdistetty, tehty isoja ryhmiä. Isoissa ryhmissä opiskelu on hankalaa eritystarpeita tarvitsevalle ja koska välttämättä avustajia ei ole niin kaikki kärsii. On tietysti tehty uuttakin mutta millä hinnalla? Jos valtuustoon pääsen niin lupaan pitää pienempien ja heikompien puolta. Ei päättäjät voi yksimielisesti tehdä päätöksiä kuulematta asianomaisia. Nuorten ääni kuuluville heille tätä yhteiskuntaa rakennamme. Heistä tulee uusia veronmaksajia, heistä tulee uusia vanhempia.Annetaan lapsille tasapuolinen mahdollisuus opiskeluun ja harrastuksiin. Säilytetään lähiliikuntapaikat ja ylläpidetään meidän ihanaa Mikkeliämme. Täällä on lapsen turvallista kasvaa ja kehittyä luonnon lähellä.Lähtökohtaisesti meillä on hyvä kaupunki joka tarvitsee nyt uusia päättäjiä ja uusia näkökulmia. Unohdetaan vanhat kaunat, syytely ja katsotaan tulevaisuuteen. Rehellisyyttä ja avoimuutta päätöksiin yhteistyöllä.

20Sinä ja 19 muuta2 jakoa

Ihastu